Fotografía de bodas :: Fotografía de cerimonias

BodaF

Congresos


Estic molt emocionada perquè d’aquí 10 dies pràcticament aniré al meu primer congrés de fotografia professional de Boda. Els millors fotògrafs del mon en aquest sector aniran a explicar les seves tècniques, com es promocionen i com han aconseguit aquest estil únic que els defineix. Tinc moltes ganes de veure per fi, personalment a aquells que han fet que m’adonés que jo volia ser com ells, que la meva passió era fotografiar aquests moments feliços que son les bodes i transmetre tota la màgia que a mi m’aporten.

El que més m’agrada d’aquests fotògrafs és que entenen la cerimònia com un acte on els protagonistes son els nuvis, no ells mateixos, deixen que tot flueixi i ells es fan invisibles darrera dels convidats obtenint el millor de cada moment sense fer-se notar. Estic en contra dels fotògrafs que composen o marquen pautes. En una boda, els nuvis han de gaudir dels moments de la seva celebració i convidats, no estant preocupats per posar o per la qualitat de la llum. El fotògraf ha de poder ser qui cerqui el moment, i si malgrat això aconsegueix explicar la història de la boda i treure bones fotografies, el treball arriba a un nivell de qualitat i excel·lència molt diferent a la fotografia de bodes tradicional.

Us deixo amb alguna de les fotos dels ponents, per a que vegeu els diferents estils que hi ha i que les coses es poden fer de manera diferent, i que amb interès i energia, un pot realitzar tots els seus somnis realitat! Us agrada aquest estil? que us semblen les bodes que és fan a altres llocs del món? Us agrada més l’estil convencional?

Estoy muy emocionada porque de aquí 10 días prácticamente iré a mi primer congreso de fotografía profesional de Boda.

Los Mejores fotógrafos del mundo irán a explicar sus técnicas, como se promocionan y como han conseguido ese estilo único que los define.

Tengo muchas ganas de ver por fin, personalmente a aquellos que hicieron que me diera cuenta de que yo quería ser como ellos, que mi pasión era fotografiar esos momentos felices que son las bodas y transmitir toda la magia que a mi me aportan.

Lo que más me gusta de estos fotógrafos es que entienden la ceremonia como una acto donde los protagonistas son los novios, no ellos mismos, dejando que todo fluya y ellos se hacen invisibles detrás de los invitados, obteniendo lo mejor de cada momento sin hacerse notar. Estoy en contra de los fotógrafos que componen o marcan pautas. En una boda, los novios han de disfrutar de los momentos de su celebración y invitados, no estando preocupados por posar o por la calidad de la luz. El fotógrafo ha de poder ser quien encuentre el momento, y si a pesar de eso consigue explicar la historia de la boda y sacar buenas fotografías, el trabajo llega a un nivel de calidad y excelencia muy diferente al de la fotografía de bodas tradicional.

Os dejo con alguna de las fotos de los ponentes, para que veáis el nivel que hay por el mundo, que las cosas se pueden hacer de manera diferente y que con tesón y energía, uno puede realizar todos sus sueños realidad. ¿Os gusta este estilo? Que os parecen las bodas que se hacen en otros lugares del mundo? ¿Os gusta más el estilo convencional?

Fotografía de Bodas :: Fotografía de Ceremonias

Fotografía de Bodas :: Fotografía de Ceremonias

Fotografía de Bodas :: Fotografía de Cerimonias

Fotografía de bodas :: Fotografía de cerimonias

SHARE

Related Posts
Featured
Pallars
fotógrafo embarazo :: fotografía embarazo Barcelona :: fotografo Torelló
Fotógrafo embarazo :: Esperando a Ádam
Fotografía de bodas :: Fotografía de retratros :: Books fotográfics :: Fotografía infantil :: Destination Wedding
Benalmádena Road Trip | BodaF